Στη δημιουργία λίστας 16o προιόντων πρώτης ανάγκης προχώρησε το Υπουργείο Ανάπτυξης, τα οποία λέει θα τα παρακολουθεί σε 2000 σημεία πώλησης και θα παρουσιάζει τη διακύμανση στις τιμές τους. Χατζηδάκης και Βλάχος εμφανίστηκαν ικανοποιημένοι (σιγά μη δεν ήταν δηλαδή) διότι όπως είπαν και ο δείκτης στα τρόφιμα αρχίζει να συγκλίνει με τη συνολικότερη αποκλιμάκωση του δείκτη τιμών καταναλωτή. Βεβαίως όταν έχεις μειώσεις της τάξης του 0,1 και του 0,2 και τους προηγούμενες μήνες έχουν σημειωθεί τεράστιες αυξήσεις, αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συνιστά λόγο ικανοποίησης. Επιπλέον γιατί 160; Δεν τα έκαναν καλύτερα 166... θα είχε κι ένα συμβολισμό αναφορικά με το "εγκεφαλικό" των καταναλωτών κάθε φορά που βρίσκονται στα ταμεία των σούπερ μάρκετ.
Το συμπέρασμα είναι σαφές: Οι Υπουργοί φεύγουν, η ακρίβεια μένει. Και η αδυναμία να λειτουργήσει η αγορά με κανόνες, διαφάνεια και ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή οδηγεί σε κωμικοτραγικά επικοινωνιακά τρυκ τα οποία όμως γυρίζουν μπούμερανγκ στους εμπνευστές τους. Διότι όταν το μήνυμα που θέλουν να μεταδώσουν προσκρούει στην πραγματικότητα, αποδεικνύεται πως οι πολιτικές που ακολουθούνται ( τα παρακάλια στα σούπερ μάρκετ δηλαδή) απέχουν πολύ απο το να απαντήσουν στοχευμένα στις ανάγκες και τα ζητούμενα της εποχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου